
تماس با ما
یزد - بلوار دانشجو - مجتمع ادارات - خیابان استاندارد
تلفن : 9 - 38258020 -035
تلفن گویا : 38258067 -035
دورنگار : 38258046 -035
رایانامه : info AT yazdwater.ir
ساعات کاری : 7 الی 15
آمار بازدیدکنندگان
کاربران آنلاین :10
بیشترین بازدید همزمان:177
بازدید امروز :2157
بازدید دیروز :1724
کل بازدید :1123530
میانگین بازدید :485
آخرین به روزرسانی:1397/02/02 11:22:38
بیشترین بازدید همزمان:177
بازدید امروز :2157
بازدید دیروز :1724
کل بازدید :1123530
میانگین بازدید :485
آخرین به روزرسانی:1397/02/02 11:22:38
طرح ها و پروژه ها
سامانه پاسخگویی به شکایات
مناقصات و مزایده ها
سامانه نظام پیشنهادات
بخشنامه ها و مقررات
کارتابل کاربران
معاون منابع انسانی ،مالی و پشتیبانی : فرهاد دهقانی
شرح وظایف :
- برنامهریزی، نظارت و هماهنگی فعالیتهای مالی شرکت در کلیه زمینههای تنظیم اسناد، رسیدگی و تشخیص حساب، پرداخت هزینههای جاری و عمرانی، نگهداری حسابها، تهیه و تنظیم صورتها و گزارشات مالی در چارچوب قوانین و مقررات و اتخاذ تصمیم مناسب در جهت تأمین منابع مالی مورد نیاز
- نظارت بر اجرای طرحهای طبقهبندی مشاغل و انجام اصلاحات لازم و ارائه پیشنهادات لازم به مراجع ذیصلاح جهت تأیید و تصویب
- وصول درآمدها و هزینهها و اعمال تمهیدات لازم به منظور رفع مغایرتها و تهیه گزارشات مدیریتی در خصوص درآمدها و هزینهها با هماهنگی معاونتهای مربوط
- برنامهریزی، نظارت و هماهنگی در تهیه و تنظیم دستورالعملهای لازم در زمینههای امور اداری و مالی و پیشنهاد آنها به شرکت مادر جهت اخذ تأییدیه و پیگیری تصویب و ابلاغ آن
- انجام کلیه عملیات کارگزینی شامل: امور انتصاب، ترفیع، انتقال، جابجائی، بازخرید سنوات خدمت، استعفا، مأموریتها و مرخصیها، صدور احکام و ابلاغهای مربوطه و سایر امور مربوطه
- انجام هماهنگیها و اقدامات لازم در اجرای برنامهها و طرحهای حقوق و مزایا، بازنشستگی، رفاه و سایر مسایل مربوط به نگهداری نیروی انسانی از قبیل پوششهای بیمهای، تسهیلات مالی و غیر مالی، امور درمان، خدمات عمومی، رفاهی و ایمنی پرسنل بر اساس قوانین و مقررات مورد عمل
- نظارت بر امور ورزش همکاران و انجام هماهنگی و تأمین امکانات اولیه بر اساس ضوابط و مقررات مربوط
- برنامهریزی جهت انجام امور اداری و خدمات در جهت ارائه سرویس بهتر از طریق واحدهای تحت سرپرستی و کنترل پیشرفت کارها و عملیات و انجام راهنمایی و هماهنگی واحدها در جهت انجام وظایف محوله در چارچوب قوانین و مقررات و دستورالعملها
- برنامه ریزی و هماهنگی جهت استقرار سیستمهای مکانیزه اداری و به روز نگهداشتن آن
- نظارت بر عملکرد سیستم مکاتبات اداری و ثبت و صدور نامهها و حفاظت از سیستم بایگانی اسناد و مدارک در پروندههای پرسنلی و اداری و سیستم مکانیزه و نظارت بر امحاء اسناد و مدارک منسوخ بر اساس ضوابط و دستورالعملهای مورد عمل
- برنامهریزی و نظارت بر عملکرد و نحوه نگهداری ساختمانها، دستگاهها، ماشینآلات، تأسیسات، ابنیه و فضای سبز، نامهرسانی و سایر خدمات مورد نیاز شرکت
- برنامهریزی و نظارت بر مبادله قراردادهای بازرگانی، عملیات تعمیر و نگهداری و امور خدماتی
- برنامهریزی و نظارت بر مدیریت انبارها و اموال
- برنامهریزی و نظارت لازم در جهت تأمین نیازمندیهای شرکت به قطعات و ماشینآلات، دستگاهها و لوازم و تجهیزات اداری
- نظارت بر عملیات مناقصه و مزایده و استعلام مربوط به خرید و فروش اقلام و نیازهای تدارکاتی و سیستم انبارداری و نگهداری اموال
- برنامهریزی و هماهنگی با واحدهای ذیربط در زمینه مسائل اداری و مالی شرکت و تهیه و تدوین گزارشات مالی و گزارشات تحلیلی از عملکرد حوزه ذیربط
- انجام هماهنگی با سایر حوزههای شرکت در زمینه بررسی اقتصادی و تحلیل هزینه و منفعت روشها و ارائه همکاریهای لازم از طریق واحدهای مربوطه برای تدوین روشهایی که منجر به سوددهی شرکت میشود
- انجام هماهنگی با سایر حوزههای شرکت در زمینه تدوین بودجه سالانه و همکاری برای تهیه موافقتنامههای شرکت با مجریان طرحها به منظور کنترل و هماهنگی مسائل اداری و مالی
- نظارت بر تهیه صورتحساب و بیلان کلی درآمد
- احصاء، بازنگری و اصلاح فرآیندهای انجام کار بطور مستمر
- نظارت بر فعالیت های مالی شرکت و اتخاذ تصمیمات لازم جهت تامین منابع مالی موردنیاز
- اتخاذ تدابیر لازم در زمینه چگونگی تامین ونگهداری نیروی انسانی مورد نیاز شرکت
- نظارت بر انجام امور اداری وخدمات درجهت ارائه سرویس بهتر
- اقدام درجهت تامین نیازمندیهای شرکت به قطعات وماشین آلات ونظارت بر عملیات مربوط به خرید و تدارکات و سیستم انبار ونگهداری اموال
- نظارت بر چگونگی ارائه خدمات عمومی و رفاهی به کارکنان
- تدوین دستورالعمل برای مدیریت ساختمان ها ، تجهیزات و وسائل نقلیه
- نظارت برمدیریت انرژی و بهینه کردن مصرف آب و برق و سوخت
- نظارت بر تهیه و دستورالعمل های لازم در زمینه های اداری و مالی و ابلاغ آنها به واحدها و پیگیری در انجام آنها
- انجام اقدامات لازم به منظور هماهنگ نمودن و کنترل مسائل اداری ومالی و تدارکاتی
- تنظیم گزارشهای تحلیلی و ارائه پیشنهادات در زمینه مسائل اداری و مالی وتدارکاتی
- انجام بررسی های اقتصادی لازم و تدوین روش هائی که منجر به سوددهی شرکت گردد با همکاری سایر واحدها
- همکاری در تهیه بودجه سالانه شرکت اعم از جاری و سرمایه ای
- نظارت بر انجام مکاتبات و ثبت و صدور نامه ها
- نظارت بر انجام بایگانی مدارک و اسناد و امحای اسناد براساس ضوابط و دستورالعمل های مربوطه
- پرداخت هزینه های جاری وعمرانی و نگهداری حساب ها و تهیه صورت ها و گزارشهای مالی مطابق مقررات مربوطه
- نظارت برخدمات پرسنلی کارکنان شرکت با رعایت قوانین و مقررات و ضوابط مربوطه
- همکاری با واحدهای ذیربط در انعقاد قراردادهای شرکت با اشخاص حقیقی و حقوقی در صورت لزوم
- عضویت و فعالیت در کمیته های مرتبط با وظایف حوزه حسب ابلاغ صادره از سوی مدیرعامل
- طرح ریزی هدایت پیاده سازی و کنترل فعالیت های بهبود به منظور تسهیل در انجام فرآیندهای حوزه مالی و پشتیبانی و ایجاد تحول اداری
- تهیه وتدوین گزارش تحلیلی از مجموعه عملکرد سالانه حوزه و سایر کارکردهای مرتبط با وظایف وماموریت های اصلی
- تهیه وتدوین برنامه های عملیاتی میان مدت و بلند مدت برای فعالیت های حوزه مالی و پشتیبانی براساس جهت گیری ها وخط مشی های کلان شرکت
- الگوبرداری از بهترین ها جهت بهبود فرآیندهای کاری
- اجرای روش های اجرایی دستورالعمل ها و سایر مستندات ابلاغ شده، مصوبات سازمانی
- انجام سایر وظایف محوله در محدوه شغل و وظایف حوزه تحت مدیریت
« حمایت از کالای ایرانی »
© تمامی حقوق این وبسایت، متعلق به شركت سهامی آب منطقهای یزد است. | تولید و پشتیبانی: گروه دیبا
© تمامی حقوق این وبسایت، متعلق به شركت سهامی آب منطقهای یزد است. | تولید و پشتیبانی: گروه دیبا