|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

معاونت منابع انسانی ،مالی و پشتیبانی

 

سرپرست معاونت منابع انسانی ،مالی و پشتیبانی: سید ضیاء سجادی

تلفن مستقیم: 31070200-035

 پست الکترونیکی: sajadi@yzrw.ir


شرح وظایف :

  •  برنامه‌ریزی، نظارت و هماهنگی فعالیت‌های مالی شرکت در کلیه زمینه‌های تنظیم اسناد، رسیدگی و تشخیص حساب، پرداخت هزینه‌های جاری و عمرانی، نگهداری حسابها، تهیه و تنظیم صورتها و گزارشات مالی در چارچوب قوانین و مقررات و اتخاذ تصمیم مناسب در جهت تأمین منابع مالی مورد نیاز
  • نظارت بر اجرای طرحهای طبقه‌بندی مشاغل و انجام اصلاحات لازم و ارائه پیشنهادات لازم به مراجع ذیصلاح جهت تأیید و تصویب
  • وصول درآمدها و هزینه‌ها و اعمال تمهیدات لازم به منظور رفع مغایرتها و تهیه گزارشات مدیریتی در خصوص درآمدها و هزینه‌ها با هماهنگی معاونتهای مربوط
  • برنامه‌ریزی، نظارت و هماهنگی در تهیه و تنظیم دستورالعملهای لازم در زمینه‌های امور اداری و مالی و پیشنهاد آنها به شرکت مادر جهت اخذ تأییدیه و پیگیری تصویب و ابلاغ آن
  • انجام کلیه عملیات کارگزینی شامل: امور انتصاب، ترفیع، انتقال، جابجائی، بازخرید سنوات خدمت،  استعفا، مأموریتها  و مرخصی‌ها، صدور احکام و ابلاغ‌های مربوطه و سایر امور مربوطه
  • انجام هماهنگی‌ها و اقدامات لازم در اجرای برنامه‌ها و طرحهای حقوق و مزایا، بازنشستگی، رفاه و سایر مسایل مربوط به نگهداری نیروی انسانی از قبیل پوششهای بیمه‌ای، تسهیلات مالی و غیر مالی، امور درمان، خدمات عمومی، رفاهی و ایمنی پرسنل بر اساس قوانین و مقررات مورد عمل
  • نظارت بر امور ورزش همکاران و انجام هماهنگی و تأمین امکانات اولیه بر اساس ضوابط و مقررات مربوط
  • برنامه‌ریزی جهت انجام امور اداری و خدمات در جهت ارائه سرویس بهتر از طریق واحدهای تحت سرپرستی و کنترل پیشرفت کارها و عملیات و انجام راهنمایی و هماهنگی واحدها در جهت انجام وظایف محوله در چارچوب قوانین و مقررات و دستورالعملها
  • برنامه ریزی و هماهنگی جهت استقرار سیستمهای مکانیزه اداری و به روز نگهداشتن آن
  • نظارت بر عملکرد سیستم مکاتبات اداری و ثبت و صدور نامه‌ها و حفاظت از سیستم بایگانی اسناد و مدارک در پرونده‌های پرسنلی و اداری و سیستم مکانیزه و نظارت بر امحاء اسناد و مدارک منسوخ بر اساس ضوابط و دستورالعملهای مورد عمل
  • برنامه‌ریزی و نظارت بر عملکرد و نحوه نگهداری ساختمانها، دستگاهها، ماشین‌آلات، تأسیسات، ابنیه و فضای سبز، نامه‌رسانی و سایر خدمات مورد نیاز شرکت
  • برنامه‌ریزی و نظارت بر مبادله قراردادهای بازرگانی، عملیات تعمیر و نگهداری و امور خدماتی
  • برنامه‌ریزی و نظارت بر مدیریت انبارها و اموال
  • برنامه‌ریزی و نظارت لازم در جهت تأمین نیازمندیهای شرکت به قطعات و ماشین‌آلات، دستگاهها و لوازم و تجهیزات اداری
  • نظارت بر عملیات مناقصه و مزایده و استعلام مربوط به خرید و فروش اقلام و نیازهای تدارکاتی و سیستم انبارداری و نگهداری اموال
  • برنامه‌ریزی و هماهنگی با واحدهای ذیربط در زمینه مسائل اداری و مالی شرکت و تهیه و تدوین گزارشات مالی و گزارشات تحلیلی از عملکرد حوزه ذیربط
  • انجام هماهنگی با سایر حوزه‌‍‌های شرکت در زمینه بررسی اقتصادی و تحلیل هزینه و منفعت روشها و ارائه همکاریهای لازم از طریق واحدهای مربوطه برای تدوین روشهایی که منجر به سوددهی شرکت می‌شود
  • انجام هماهنگی با سایر حوزه‌های شرکت در زمینه تدوین بودجه سالانه و همکاری برای تهیه موافقت‌نامه‌های شرکت با مجریان طرحها به منظور کنترل و هماهنگی مسائل اداری و مالی
  • نظارت بر تهیه صورتحساب و بیلان کلی درآمد
  • احصاء، بازنگری و اصلاح فرآیندهای انجام کار بطور مستمر
  • نظارت بر فعالیت های مالی شرکت و اتخاذ تصمیمات لازم جهت تامین منابع مالی موردنیاز
  • اتخاذ تدابیر لازم در زمینه چگونگی تامین ونگهداری نیروی انسانی مورد نیاز شرکت
  • نظارت بر انجام امور اداری وخدمات درجهت ارائه سرویس بهتر
  • اقدام درجهت تامین نیازمندیهای شرکت به قطعات وماشین آلات ونظارت بر عملیات مربوط به خرید و تدارکات و سیستم انبار ونگهداری اموال
  • نظارت بر چگونگی ارائه خدمات عمومی و رفاهی به کارکنان
  • تدوین دستورالعمل برای مدیریت ساختمان ها ، تجهیزات و وسائل نقلیه
  • نظارت برمدیریت انرژی و بهینه کردن مصرف آب و برق و سوخت
  • نظارت بر تهیه و دستورالعمل های لازم در زمینه های اداری و مالی و ابلاغ آنها به واحدها و پیگیری در انجام آنها
  • انجام اقدامات لازم به منظور هماهنگ نمودن و کنترل مسائل اداری ومالی و تدارکاتی
  • تنظیم گزارشهای تحلیلی و ارائه پیشنهادات در زمینه مسائل اداری و مالی وتدارکاتی
  • انجام بررسی های اقتصادی لازم و تدوین روش هائی که منجر به سوددهی شرکت گردد با همکاری سایر واحدها
  • همکاری در تهیه بودجه سالانه شرکت اعم از جاری و سرمایه ای
  • نظارت بر انجام مکاتبات و ثبت و صدور نامه ها
  • نظارت بر انجام بایگانی مدارک و اسناد و امحای اسناد براساس ضوابط و دستورالعمل های مربوطه
  • پرداخت هزینه های جاری وعمرانی و نگهداری حساب ها و تهیه صورت ها و گزارشهای مالی مطابق مقررات مربوطه
  • نظارت برخدمات پرسنلی کارکنان شرکت با رعایت قوانین و مقررات و ضوابط مربوطه
  • همکاری با واحدهای ذیربط در انعقاد قراردادهای شرکت با اشخاص حقیقی و حقوقی در صورت لزوم
  • عضویت و فعالیت در کمیته های مرتبط با وظایف حوزه حسب ابلاغ صادره از سوی مدیرعامل
  • طرح ریزی هدایت پیاده سازی و کنترل فعالیت های بهبود به منظور تسهیل در انجام فرآیندهای حوزه مالی و پشتیبانی و ایجاد تحول اداری
  • تهیه وتدوین گزارش تحلیلی از مجموعه عملکرد سالانه حوزه و سایر کارکردهای مرتبط با وظایف وماموریت های اصلی
  • تهیه وتدوین برنامه های عملیاتی میان مدت و بلند مدت برای فعالیت های حوزه مالی و پشتیبانی براساس جهت گیری ها وخط مشی های کلان شرکت
  • الگوبرداری از بهترین ها جهت بهبود فرآیندهای کاری
  • اجرای روش های اجرایی دستورالعمل ها و سایر مستندات ابلاغ شده، مصوبات سازمانی
  • انجام سایر وظایف محوله در محدوه شغل و وظایف حوزه تحت مدیریت

 

 تاریخ ثبت : 11 آذر 1393
  آخرین به روزرسانی : 19 اردیبهشت 1402
 
 7672
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 24
  • بیشترین بازدید همزمان : 2616
  • بازدید امروز : 1,209
  • بازدید دیروز : 3,539
  • کل بازدید : 6,201,556
  • آخرین به روزرسانی : 26 اسفند 1402 15:46:05
  • شناسه IP شما : 3.236.18.23

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : یزد - بلوار دانشجو - مجتمع ادارات - خیابان استاندارد
  • کدپستی : 8916188139
  • تلفن : 9 - 38258020 -035
  • فاکس : 38258046 -035
  • پست الکترونیکی : info[at]yzrw.ir
  • کد خدمات دستوری(USSD Code) : 6655*31070#*
  • سامانه تلفنی پیشگام : 31077-035